Με απευθείας ανάθεση ακόμη και το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης!

Ταλαιπώρησαν επί ενάμιση χρόνο με δήθεν διαγωνισμούς όλες τις ενδιαφερόμενες εταιρίες

Αφού ήθελε να δώσει με απευθείας ανάθεση ακόμη και το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως και έκανε, γιατί ταλαιπωρούσε επί ενάμιση χρόνο, με δύο διαγωνισμούς, όλες τις ενδιαφερόμενες εταιρίες η «Ελληνικό Μετρό»; Κατάφερε να προκληθεί σάλος από την ακύρωση των δύο διαγωνισμών, που είχαν προκηρυχθεί για τον σχεδιασμό του σήματος/εμβλήματος για το μετρό της Θεσσαλονίκης, επιστρέφοντας στην προσφιλή μέθοδο της απευθείας ανάθεσης ακόμα και για το σήμα, και ενώ ο χρόνος για τη λειτουργία του μετρό, κυλά αντίστροφα.

Ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί για τον σχεδιασμό του σήματος/εμβλήματος για το μετρό της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα στις 2 Οκτωβρίου 2024 να βγει στη Δι@ύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση της σύμβασης «Δημιουργία Λογότυπου και Σήμανσης για το μετρό Θεσσαλονίκης» στην εταιρία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα. Η «Ελληνικό Μετρό» προκήρυξε αρχικά διαγωνισμό στις 28 Φεβρουαρίου 2024 για τον «σχεδιασμό ενός απεικονιστικού σήματος/εμβλήματος, το οποίο θα αποτελέσει το διακριτό σήμα του μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης», με τη διορία κατάθεσης των προτάσεων να λήγει στις 22 Απριλίου.

Στον διαγωνισμό προβλεπόταν ότι θα δίνονταν χρηματικά έπαθλα στις τρεις πρώτες αξιολογικά προτάσεις, και συγκεκριμένα 8.000 ευρώ στην πρώτη, 4.000 στη δεύτερη και 2.000 στην τρίτη. Ο διαγωνισμός ακυρώθηκε στις 4 Απριλίου 2024, με την αιτιολογία ότι έπρεπε να επανακαθοριστούν οι όροι του και να προβλέπεται η δημιουργία συνολικής οπτικής ταυτότητας και όχι μόνο η δημιουργία λογοτύπου. Της ακύρωσης του πρώτου διαγωνισμού είχε προηγηθεί και επιστολή της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, η οποία είχε αναδείξει την ανάγκη για ακριβέστερο καθορισμό στους όρους του διαγωνισμού.

Στις 25 Ιουνίου 2024 προκηρύχθηκε ο δεύτερος διαγωνισμός, αυτή τη φορά για «υπηρεσίες γραφικού σχεδιασμού», χωρίς χρηματικά έπαθλα, με την αξία της σύμβασης να προσδιορίζεται στα 30.000 ευρώ, ενώ η διορία για την υποβολή προτάσεων έληγε στις 25 Ιουλίου 2024. Να σημειωθεί ότι στις 16 Ιουλίου 2024 συστάθηκε και η τριμελής επιτροπή που θα αποφάσιζε για το ποιο λογότυπο και οπτική ταυτότητα θα είχε το μετρό Θεσσαλονίκης. Τελικά, στις 2 Οκτωβρίου 2024 αναρτήθηκε στη Δι@ύγεια το έγγραφο για την απευθείας ανάθεση, ύψους 30.000 ευρώ, στην εταιρία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE., της οποίας ο ιστότοπος είναι πλημμελής, κάτι που δείχνει ότι η μονοπρόσωπη ΙΚΕ πήρε την εντολή ξαφνικά. Η επίσημη αιτιολογία για την απευθείας ανάθεση είναι ότι ο δεύτερος διαγωνισμός «απέβη άγονος, επειδή απορρίφθηκαν οι προσφορές όλων των διαγωνιζομένων».Τα συμπεράσματα δικά σας…

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα