Φθηνό τηλεσόου στο μετρό Θεσσαλονίκης!

Ο Μητσοτάκης έκανε την πρώτη δοκιμαστική διαδρομή για τις ανάγκες της προεκλογικής εκστρατείας, ενώ θα χρειαστεί ένας χρόνος για να λειτουργήσει

Λες και ήταν σε παράσταση του Μάρκου Σεφερλή, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρέστη χθες το πρωί στην πρώτη δοκιμαστική διαδρομή του μετρό Θεσσαλονίκης για τις ανάγκες της προεκλογικής εκστρατείας του. Το πρώτο δρομολόγιο έγινε μόλις τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές, αλλά οι Θεσσαλονικείς θα χρειαστεί να περιμένουν ακόμα έναν χρόνο για να το δουν να λειτουργεί κανονικά.

Στο τηλεοπτικό σόου που στήθηκε, με… πρωταγωνιστή τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, είχε περιοδεύοντα… θίασο τον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα Μεταφορών και Υποδομών Γιώργο Γεραπετρίτη, τον υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη και τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο, ενώ ο οδηγός του συρμού έμοιαζε καταπληκτικά στον Μάρκο Σεφερλή.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιστράτευσε για τις ανάγκες της φιέστας τη σύζυγό του Μαρέβα και τα παιδιά τους, που επιβιβάστηκαν στον συρμό. Η Μαρέβα βρέθηκε στο πλευρό του συζύγου της μία ημέρα μετά τις αγκαλιές της συντρόφου του Αλέξη Τσίπρα, Μπέττυς Μπαζιάνα, με συγγενείς θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών.

Στη δοκιμαστική διαδρομή ήταν παρόντες ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, οι οποίοι ανυπομονούν να δουν το μετρό να λειτουργεί για τους πολίτες και όχι για τις ανάγκες της προεκλογικής εκστρατείας του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Νωρίτερα την ίδια βόλτα είχαν κάνει δημοσιογράφοι και τεχνικοί της τηλεόρασης. Η διάρκεια της διαδρομής 9,6 χλμ. ανάμεσα σε 13 σταθμούς, από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας, ήταν 17 λεπτά, με όριο ταχύτητας τα 80 χιλιόμετρα την ώρα.

Βέβαια, η προεκλογική φιέστα στήθηκε χωρίς τους πολίτες της συμπρωτεύουσας, οι οποίοι θα χρειαστεί να περιμένουν τουλάχιστον έναν χρόνο για να πάνε στις δουλειές τους, ενώ θα μπορούσαν ήδη από το 2022, λόγω της εμμονής της κυβέρνησης να περάσει από τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου. Στις δηλώσεις του ο κ. Μητσοτάκης απέφυγε να πει το παραμικρό για την ημερομηνία παράδοσης του έργου, για να μην εκτεθεί…

Και μία λεπτομέρεια: Το τρένο ταξίδευε για λόγους ασφαλείας με μόλις 15 χλμ./ώρα στο τμήμα από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το Συντριβάνι, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος. Αυτό δεν το είχαν διασφαλίσει στον χειροκίνητο έλεγχο των σιδηροδρόμων, με αποτέλεσμα την τραγωδία των Τεμπών με τους 57 νεκρούς…

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα