Πήγε απροετοίμαστος στην Κόρινθο μη γνωρίζοντας ότι έχει σφραγιστεί από Ιανουάριο
Απροετοίμαστος επισκέφθηκε, όπως αποδείχθηκε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τα έργα που διεξάγονται στη διώρυγα της Κορίνθου το Σάββατο, με αποτέλεσμα να υποπέσει σε νέα γκάφα. Συγκεκριμένα, ενώ η διώρυγα είναι κλειστή λόγω κατολισθήσεων από τον Ιανουάριο, ο πρωθυπουργός ρώτησε τον υπεύθυνο του έργου… πότε θα κλείσει η διώρυγα!
Και ναι μεν ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να τα γνωρίζει όλα, όμως όφειλε να έχει ενημερωθεί σχετικά από τους συνεργάτες του, για τους οποίους φυσικά αυτός είναι υπεύθυνος. Και πάλι όμως, όπως και σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις κατά το παρελθόν, φάνηκε ανενημέρωτος, ακούγοντας με αμηχανία τον υπεύθυνο να του… αποκαλύπτει ότι το θαλάσσιο πέρασμα είναι κλειστό. Και βέβαια η διώρυγα δεν εγκαινιάστηκε από τον Χαρίλαο Τρικούπη, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, αλλά από τον πρωθυπουργό Σωτήριο Σωτηρόπουλο στις 25 Ιουλίου 1893.
«Μετά από πάρα πολλά χρόνια γίνεται μία ουσιαστική παρέμβαση στη διώρυγα, ύψους 9.000.000» δήλωσε ο πρωθυπουργός. «Είναι μία αναγκαία παρέμβαση προκειμένου να εξασφαλιστεί και η ασφάλεια της διέλευσης από τη διώρυγα… Ήρθε η ώρα τον 21ο αιώνα να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις έτσι ώστε να αναδειχθεί η σημασία της» σημείωσε. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ακόμα ότι τα έργα στη διώρυγα αποτελούν έναυσμα για τη συνολικότερη αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, η οποία έχει «αναπτυξιακή δυναμική», ενώ τόνισε πως η διώρυγα αποτελεί «πάρα πολύ σημαντικό αξιοθέατο».
«Ξεχνάμε πόσοι έρχονται και επισκέπτονται τη διώρυγα για να δουν ένα τεχνικό έργο το οποίο είναι μοναδικό στην Ευρώπη» ανέφερε, δείχνοντας περισσότερο ενδιαφέρον για τα extreme sports, όπως το bungee jumping, που γίνονται από τη γέφυρα, παρά για την οικονομική καταστροφή που σημαίνει η κλειστή διώρυγα. Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός μάς… ενημέρωσε ότι για λόγους ασφαλείας η διώρυγα θα παραμείνει κλειστή για ένα χρονικό διάστημα, ενώ ζήτησε από τους συναρμόδιους φορείς να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για το ταχύτερο δυνατό άνοιγμά της στη ναυσιπλοΐα.
Ενημερώθηκε, δε, για το σχέδιο αποκατάστασης σε παρουσίαση που έκαναν ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, μαζί με τον μελετητή του έργου Μιχάλη Μπαρδάνη.