Σε κωλοτούμπα αναγκάζεται να προχωρήσει η κυβέρνηση όσον αφορά τη δημοσιοποίηση της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια με αφορμή την πανδημία. Ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, πριν από έναν μήνα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΜέΡΑ25 στη Βουλή, είχε προαναγγείλει ότι το 2021 θα μπορούμε να γνωρίζουμε πού, γιατί και πώς δόθηκαν 20.000.000 ευρώ επικοινωνιακής δαπάνης για τον κορονοϊό, χθες τόσο ο ίδιος όσο και ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης άλλαξαν τροπάριο. Πλέον, μετά και την ασφυκτική πίεση που δέχεται η κυβέρνηση για το θέμα, όπως είπαν, η λίστα θα δοθεί στη δημοσιότητα τις επόμενες μέρες.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος χαρακτήρισε «αστεία» τα περί «μαγειρέματος» της λίστας και υπογράμμισε πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε». Τόνισε δε πως «όταν ολοκληρωθεί η καμπάνια, θα δοθούν οι λίστες στη δημοσιότητα», εκτίμησε ότι αυτό είναι θέμα ημερών και κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το θέμα για να κατασκευάσει εχθρούς, όμως η αλήθεια είναι ότι η κοινωνία δεν ακούει τον ΣΥΡΙΖΑ». Οπως είπε, είναι «λάθος η ταύτιση της διαφήμισης με τον χρηματισμό».
Ομως και ο Γιώργος Γεραπετρίτης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθούν ακόμα και μέσα στην εβδομάδα όλα τα στοιχεία για τη κατανομή των κονδυλίων ύψους 20.000.000 ευρώ στα μέσα ενημέρωσης, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε σπίτι». Οπως είπε στη Βουλή, «είναι αυτονόητο ότι τα ποσά που δόθηκαν και που ήταν εξαιρετικά αναγκαία και κρίσιμα για την παρακίνηση των πολιτών να μείνουν στο σπίτι για λόγους ασφάλειας της δημόσιας υγείας θα δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα. Η χρονική υστέρηση που υπήρξε ως προς τη δημοσιοποίησή τους οφείλεται στο γεγονός ότι γίνεται επεξεργασία από το υπουργείο Οικονομικών όλων των εκταμιεύσεων και, μόλις ολοκληρωθεί, θα υπάρξει άμεσα ανακοίνωση». Λίγο αργότερα, σε συνομιλία που είχε με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν όλα τα στοιχεία έως το τέλος της εβδομάδας.