Δεν έχει όριο το θράσος του Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος, ενώ έχει αποτύχει σε όλες τις σημαντικές πτυχές της δραστηριότητάς του στο υπουργείο Εργασίας, επιμένει να δημιουργεί μια επίπλαστη επικοινωνιακή φούσκα για να κρύψει τα τεράστια προβλήματα της πολιτικής του. Με σειρά ψεμάτων αντιστρέφει την πραγματικότητα, την εμφανίζει ως ιδεατή, βρίσκει πάντοτε έναν φταίχτη, καθώς ο ίδιος είναι αλάνθαστος και όλα αυτά την ώρα που φτωχοποιεί μέρα με τη μέρα εργαζομένους και συνταξιούχους.
Χαρακτηριστικότερο δείγμα είναι οι συνεχείς λαθροχειρίες σε σχέση με τον ακριβή αριθμό των εκκρεμών συντάξεων, τις οποίες ο ταχυδακτυλουργός υπουργός εμφάνισε χθες μόλις σε 90.000. Για να το πετύχει αυτό, αποκρύπτει περίπου 30.000 διεθνείς συντάξεις, δεν απαντά γιατί οι εκκρεμείς επικουρικές παραμένουν περίπου 125.000 και ποτέ δεν απαντά πόσα είναι τα εκκρεμή μερίσματα και εφάπαξ, αλλά και οι 100.000 συντάξεις με παράλληλη ασφάλιση, που δεν παίρνουν την προσαύξηση που θα έπρεπε εδώ και 5,5 χρόνια!
Σε ό,τι αφορά τα αναδρομικά, ο κ. Χατζηδάκης τονίζει με στόμφο ότι η κυβέρνηση σέβεται τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης και θα τις υλοποιήσει μέσα στο πλαίσιο των αντοχών του Προϋπολογισμού και σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών». Ο υπουργός ψεύδεται και σε αυτή την περίπτωση για δύο λόγους: αφενός μεν «ξεχνά» το γεγονός η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που επιδίκασε αναδρομικά δύο ετών σε 300.000 συνταξιούχους του Δημοσίου, συνολικού ύψους περίπου 500.000.000 ευρώ, έχει εκδοθεί εδώ και μήνες, αλλά η κυβέρνηση την αγνοεί επιδεικτικά. Αφετέρου δε αποσιωπά το γεγονός ότι η πολύ σημαντική προσφυγή που εκκρεμεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας για αναδρομικά 2,5 δισ. ευρώ σε 2.500.000 συνταξιούχους προκλήθηκε από την απόφαση της κυβέρνησης να αγνοήσει προηγούμενη απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου, η οποία εφαρμόστηκε μερικώς.
Προκλητικά παραπλανητικός εμφανίζεται ο Κωστής Χατζηδάκης και για τις υπέρογκες σπατάλες ύψους 12.000.000 ευρώ με το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας. Χαρακτηρίζει σκάνδαλο και κωμικοτραγική την αντίδραση που προκλήθηκε από το γεγονός ότι σχεδόν 4.000.000 ευρώ διατίθενται για την ενημέρωση του κοινού, δηλαδή σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, με μια διαδικασία που είναι επανάληψη της κατάπτυστης λίστας Πέτσα, την ώρα που επιμένει να μην απαντά σε σοβαρά ερωτήματα: πόσοι εργαζόμενοι δουλεύουν για την 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, με ποιο εργασιακό καθεστώς και αμοιβές, ποιος τους εκπαίδευσε και πότε, αν έχουν τις απαιτούμενες εξειδικευμένες γνώσεις για να απαντούν ή εάν απλά μεταβιβάζουν τις ερωτήσεις στους μόνιμους υπαλλήλους των οργανισμών (ΕΦΚΑ, ΣΕΠΕ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ), γιατί ο διαγωνισμός, που διενεργήθηκε με διαδικασίες-εξπρές με πρόσχημα την πανδημία, δόθηκε με έκπτωση μόλις 3%.