Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες η ΔΕΗ. Η διοίκηση της επιχείρησης ανακοίνωσε πως προσφέρει έκπτωση 5 ευρώ (ή 2,5 ευρώ μηνιαίως) για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό (e-bill).
Η ΔΕΗ υποστηρίζει ότι θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της. Σε αυτό το πλαίσιο έχει αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770 (λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 07.00 έως τις 21.00), ενώ δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 και ηλεκτρονικής πληρωμής στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κ.λπ. από το σπίτι και εξυπηρετεί μέσω facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
Από τις 15 Ιουνίου λειτουργούν τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07.30-20.00. Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08.00-19.30, το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.
Η ανταπόκριση των πελατών στις νέες αυτές υπηρεσίες είναι ήδη πολύ θετική και η ΔΕΗ διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη.