ΧΑΙΡΕΤΕ, χαίρετε! Καλή χρονιά να έχουμε (αν και δεν το βλέπω) με υγεία κυρίως και αισιοδοξία. Να μην τους κάνουμε τη χάρη (φαντάζεστε σε ποιους) να το βάλουμε κάτω! Να ξέρουν ότι είμαστε ανά πάσα στιγμή εδώ, πολύ θυμωμένοι και αποφασισμένοι…
ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ γκάφα διέπραξε προχθές το γερμανικό «Der Spiegel» στην ιστοσελίδα του, δημοσιεύοντας τη νεκρολογία (για λίγα λεπτά ώσπου να το πάρουν χαμπάρι και να το «κατεβάσουν») του Μπους του πρεσβύτερου, ο οποίος όχι μόνο δεν πέθανε αλλά βγήκε και από την εντατική στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν…
ΠΡΙΝ από πολλά χρόνια το «ΒΗΜΑ» είχε αφήσει άφωνη την Ελλάδα κυκλοφορώντας με τη νεκρολογία του Γεωργίου Παπανδρέου (εντός μαύρου πλαισίου) στην πρώτη του σελίδα. Ο «Γέρος» -βέβαια- αποχαιρέτισε τον μάταιο τούτο κόσμο πολύ αργότερα, αν και βαρύτατα ασθενής.
ΚΑΙ η «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» (στις καλές της μέρες) την είχε πατήσει κάποτε βάζοντας οκτάστηλο πρώτο θέμα ότι έσβησε η Ελλη Λαμπέτη, που είχε εισαχθεί τότε σε θεραπευτικό ίδρυμα στις ΗΠΑ. Και η σπουδαία ηθοποιός μας -χτυπημένη από την επάρατο- «έφυγε» έπειτα από μήνες! Τι να πεις…
ΟΛΟ και πιο συχνά ακούω (τώρα τελευταία γύρω μου) κόσμο που λέει -με υπερηφάνεια!- ότι δεν βλέπει πλέον δελτία ειδήσεων στην τηλεόραση! Αλλος βάζει μουσική εκείνη την ώρα, άλλος πάει τον σκύλο του βόλτα, άλλος διαβάζει ένα βιβλίο, άλλος βλέπει στη Nova γκολ από το πρωτάθλημα της Παραγουάης! Αντικαταθλιπτική εκστρατεία…
ΘΥΜΑΜΑΙ εκεί γύρω στο 1990 που στις εφημερίδες κάναμε συσκέψεις επί συσκέψεων για το πώς θα διαχειριστούμε τη «μετατηλεοπτική δημοσιογραφία»! Αυτοί που έλεγαν τότε ότι η εισβολή των καναλιών στα σπίτια μας αντιμετωπίζεται μόνο με υψηλής ποιότητας ρεπορτάζ (καλά κείμενα, σελιδοποιημένα με αρμονία, με έξυπνους τίτλους, δυνατή εικονογράφηση) και μαχητική αρθρογραφία δικαιώνονται έπειτα από 22 χρόνια…
Η ΣΥΝΤΑΓΗ της «δημοκρατίας» μας δηλαδή, για να ευλογήσουμε και λίγο τα… γένια που δεν έχουμε! Εντυπα που δεν έχουν κάτι να πουν (οτιδήποτε) δεν έχουν κανέναν λόγο να κυκλοφορούν…
ΓΙΑ να ευθυμήσουμε πρώτη μέρα του νέου έτους! Το 1984 η «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ» (με διευθυντή τον αγαπημένο μου Χρήστο Πασαλάρη) έκανε μια διαφημιστική καμπάνια με σλόγκαν «Πλούσια, νέα και ωραία». Η απίθανη Ελένη Βλάχου (που δεν είχε πουλήσει ακόμα την «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» στον Κοσκωτά) αναρωτήθηκε από τη στήλη της: «Τότε, γιατί… εκδίδεται;»
ΜΗ βάζετε στο τζάκι, ρε παιδιά, παλιά έπιπλα και ό,τι άλλο δεν χρειάζεστε! Δεν γίνεται δουλειά έτσι! Θα πάθουμε καμιά ασφυξία…
Χ.