Το υπουργείο Παιδείας είναι ένας «οδηγός» για την αληθινή πολιτική ατζέντα που σκοπεύει να εφαρμόσει κάθε κυβέρνηση. Τις αποφάσεις που παίρνει ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας πρέπει να εξετάσει κάποιος αν θέλει πριν από την εξαγωγή συμπερασμάτων για την πορεία της χώρας να απαλλαγεί από τον βραχνά της πληθώρας δεδομένων, τα οποία δεν μπορεί να αξιολογήσει και να συνθέσει.
Οι κατευθύνσεις στην πολιτική είναι δύο: ή έθνος-κράτος ή νεοταξική κουρελού με πολίτες αριθμούς χωρίς ρίζες, χωρίς Ιστορία και παράδοση, χωρίς κοινό συναισθηματικό σημείο αναφοράς και, πάνω απ’ όλα, χωρίς Χριστό! Η πίστη μας είναι ο πρώτος και βασικότερος στόχος εκείνων που θέλουν να στρώσουν το χαλί της παγκόσμιας τυραννίας.
Οι κυβερνήσεις, από την εποχή του Σημίτη των Ιμίων, που καταργούσε την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, δείχνουν σταθερά προσανατολισμένες -ίσως και «αλυσοδεμένες»- στο νεοταξικό άρμα. Η επίθεση της πολιτικής ορθότητας και του εθνικοθρησκευτικού αποχρωματισμού συνεχίστηκε σε διάφορα επίπεδα στο υπουργείο Παιδείας και με το πόνημα της Μαρίας Ρεπούση του «συνωστισμού», με την Αννα Διαμαντοπούλου των φωτοτυπιών και της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, με τον αρνητή της Γενοκτονίας των Ποντίων από τους Τούρκους και της επίθεσης στο μάθημα των Θρησκευτικών Νίκο Φίλη και τώρα με τον Κώστα Γαβρόγλου που κατάργησε «στα βουβά» και ως… υπηρεσιακός υπουργός την αναγραφή του θρησκεύματος στους απολυτήριους τίτλους σπουδών στους απόφοιτους μαθητές.
Τόσα συμβαίνουν στο ρημαδιό της δημόσιας Παιδείας και οι ιθύνοντες αδιαφορούν. Ομως δεν αδιαφόρησαν για το θρήσκευμα στους απολυτήριους τίτλους σπουδών στους απόφοιτους μαθητές και το κατάργησαν! Ο Χριστός μόνο τους ενοχλεί!
Μέρα με την ημέρα, σε κάθε σχετική απόφαση και νομοθετική πρωτοβουλία και σε κάθε πρόσφορη εγκύκλιο, οι υπουργοί Παιδείας δείχνουν σε όλους τι θέλουν να κάνουν με τη χώρα, την Ιστορία, τον λαό, τον πολιτισμό μας και τη θρησκεία μας.
Αν θέλουμε να ξεκινήσουμε πάλι, σε υγιείς βάσεις, τον συλλογικό βίο μας, πρέπει να κάνουμε την αρχή με την επανελλήνιση του πολύπαθου υπουργείου Παιδείας.