Ουδείς φυσιολογικός, λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος θα ήθελε να προβαίνει σε αδικοπραξίες, όπως αποσιώπηση εγκλημάτων και συγκάλυψη της ενοχής προσώπων που διέπραξαν γενοκτονίες, βασανιστήρια, εθνοκαθάρσεις, βιασμούς, λεηλασίες κ.ά. Πολλώ δε μάλλον, ένα πολιτικό πρόσωπο οφείλει να προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις (και πάνω απ’ όλα με το προσωπικό παράδειγμά του) να ενθαρρύνει τους πολίτες να επιδιώκουν την αρετή και τη νομιμότητα και να εφαρμόζουν στην καθημερινότητά τους τις ανθρωπιστικές αξίες.
Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης δείχνει να αδιαφορεί για τα παραπάνω. Δίχως να υπάρχει η παραμικρή αιτιολόγηση, το ίδιο το κράτος αποφάσισε διά του κ. Κουράκη να προσβάλει την ιστορική μνήμη, αφαιρώντας τη Γενοκτονία των Ποντίων από την εξεταστέα ύλη της Γ’ Λυκείου, και ο αρμόδιος υπουργός απάντησε στις αντιδράσεις φορέων, συλλόγων, πολιτικών προσώπων και απλών πολιτών με… υπόσχεση επανεξέτασης του θέματος το 2017.
Η «δημοκρατία» έγραψε σχετικά: «Αμετανόητος για το ιστορικό και εθνικό ατόπημα της αφαίρεσης της Γενοκτονίας των Ποντίων από την εξεταστέα ύλη της Γ’ Λυκείου, ο υπουργός Παιδείας (επονομαζόμενος και ποιητής του… αιδοίου) Τάσος Κουράκης συνεχίζει να προκαλεί. Αντί να διορθώσει εδώ και τώρα το μεγάλο λάθος, υπόσχεται (!) να επανεξετάσει τις σχετικές προτάσεις το… 2017!
Στην απάντηση που έδωσε στη βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Φρόσω Καρασαρλίδου, “η εξεταστέα-διδακτέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 καθορίζεται με την αρ. πρωτ. 96080/Δ2/17-6-2015 ΥΑ (ΦΕΚ Β1186). Στο πλαίσιο τυχόν μελλοντικής αναμόρφωσης της εξεταστέας διδακτέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου, θα εξεταστούν οι σχετικές προτάσεις”.
Επίσης, ίδια απάντηση δόθηκε και στην επιστολή της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων». Ο κ. Κουράκης θα πρέπει να καταλάβει ότι η ελληνική Ιστορία δεν αποτελεί τσιφλίκι του. Η διδασκαλία της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από τον δυσώνυμο Κεμάλ Ατατούρκ δεν άπτεται των αλλόκοτων… γούστων του. Η γνώση είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης και αφορά όλους μας.