Οι άνθρωποι που ασχημονούν δεν έχουν λιγότερα δικαιώματα από τους ευπρεπείς, τους κοσμίους και τους σοβαρούς. Δεν έχουν όμως ούτε περισσότερα.
Δεν είναι επιτρεπτό να καλύπτονται αιωνίως πίσω από τη δικαιολογία ότι είναι «ιδιόρρυθμοι» και οφείλουν οι άλλοι να τους συγχωρούν τα πάντα ή να λησμονούν εύκολα όλες τις λεκτικές και άλλες αθλιότητες που διαπράττουν. Φυσικά, αυτό ισχύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό όταν έχουν δημόσια αξιώματα, είναι εκλεγμένοι και διαχειρίζονται τις τύχες του έθνους.
Ενας από τους βουλευτές που είθισται να σχολιάζεται αρνητικά για την προκλητική συμπεριφορά του αλλά και για το ευμετάβλητο της κομματικής ταυτότητάς του είναι ο κ. Γρηγόρης Ψαριανός.
Για πρώτη φορά έγινε γνωστός σε κάποια μερίδα κοινού ως ο στιχουργός του τραγουδιού «Οι εκλογές» του Τζίμη Πανούση. Η ροπή του στη βωμολοχία (κάτι από το οποίο δείχνει ανήμπορος να απεξαρτηθεί) ήταν έκδηλη και στην επιλογή των λούμπεν στίχων του.
Ο κ. Ψαριανός περιφέρει τα δυσώδη ράκη των οργίλων εκφράσεών του και την πολιτική ασχήμια του από κόμμα σε κόμμα: ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜ.ΑΡ. και τώρα Ποτάμι. Επίσης, αποδεικνύει την έλλειψη κομψότητας και στιλ με οικτρές ενδυματολογικές επιλογές, τις οποίες επιδεικνύει ακόμα και στον χώρο του Κοινοβουλίου. Αν κάτι θέλει να διαμηνύσει προς κάθε ενδιαφερόμενο, είναι η έλλειψη σεβασμού που τον διακατέχει – για οτιδήποτε και οποιονδήποτε.
Η επιστήμη μπορεί να εξηγήσει τα βαθύτερα κίνητρα και την ανάγκη της υπεραναπλήρωσης ορισμένων συναισθημάτων του, αλλά αυτό δεν αφορά το κοινό, τους εκλογείς, τους τηλεθεατές ή οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα έρχεται σε επαφή με τους ψαριανούς λεκτικούς ρύπους και τις απρεπείς χειρονομίες του.
Τελευταίο θύμα της αμετροέπειας του κ. Ψαριανού ήταν η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου. Ο Γρ. Ψαριανός χειρονόμησε σε βάρος της και την καθύβρισε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικού «διαλόγου», δίχως, στη συνέχεια, να αποδείξει ότι έχει τη στοιχειώδη αγωγή, ζητώντας συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του.
Αποκρουστικός Ψαριανός, αμετανόητος!