Το σενάριο να ακρωτηριάσουν εθνικά αλλά και οικονομικά την Ελλάδα οι Γερμανοί και οι δανειστές μας επιστρέφει και πάλι. Ούτε λίγο ούτε πολύ, τα «αφεντικά» της Lufthansa και οι Γερμανοί σύμβουλοι (ο Θεός να τους κάνει) του Δημοσίου θέλουν να κλείσουν 22 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας! Διαβάζοντας τον κατάλογο που παρέδωσαν στην κυβέρνηση, διαβάζουμε έκπληκτοι, μεταξύ άλλων, τις επιθυμίες των Γερμανών, στις οποίες το λουκέτο περιλαμβάνει Λήμνο, Χίο, Ικαρία, Λέρο, Πάρο, Καστελόριζο, Κάσο, Αλεξανδρούπολη, ακόμη και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας!
Η απαίτησή τους με μια απλή ανάγνωση αφορά το κλείσιμο αερολιμένων που εξυπηρετούν απομακρυσμένα νησιά αλλά και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Ο στόχος είναι κάτι παραπάνω από προφανής. Θέλουν να επιφέρουν διπλό χτύπημα στη χώρα μας, που εκτός των άλλων θα πλήξει και τον τουρισμό, το μοναδικό πράγμα που πηγαίνει καλά και φέρνει χρήματα.
Το εντυπωσιακότερο όλων είναι ότι, αντί οι υπεύθυνοι να τους απαντήσουν ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να συνυπογράψουμε τον ακρωτηριασμό της χώρας μας και κυρίως της νησιωτικής Ελλάδας», το… συζητούν και το διαπραγματεύονται! Η επαναφορά της συγκεκριμένης πρότασης συναντά ήδη ισχυρές αντιστάσεις από σκεπτόμενους πολίτες, με το επιχείρημα ότι το κλείσιμο αυτών των αεροδρομίων θα απέκλειε χιλιάδες ανθρώπους που ζουν στα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής, ενώ θα τορπιλίσει οποιαδήποτε προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης.
Και, φυσικά, δεν υπάρχει μόνο αυτός ο κίνδυνος. Υπάρχει και το εθνικό πρόβλημα, ιδίως με νησιά όπως το Καστελόριζο, η Λήμνος και άλλα που έχουν FIR με την Αγκυρα, η οποία συνεχώς το παραβιάζει εγείροντας παράλογες απαιτήσεις.
Καλό θα είναι η κυβέρνηση δημόσια και ξεκάθαρα να κόψει τον βήχα στους Γερμανούς και στην τρόικα και να τους κάνει σαφές ότι αυτά τα σχέδια δεν πρόκειται να γίνουν πράξη.
Καλό θα είναι επίσης να καθησυχάσει τους κατοίκους, τους ακρίτες μας, ότι δεν έχει σκοπό η Πολιτεία να τους εγκαταλείψει· ότι δεν πρόκειται να υποστείλει τη σημαία. Νισάφι πια με τις απαιτήσεις των δανειστών. Ολα έχουν ένα όριο…