Στη χθεσινή «δημοκρατία» δημοσιεύτηκαν στατιστικά στοιχεία από τις βαθμολογίες των πανελλαδικών εξετάσεων: «το 35,5% των μαθητών έγραψε μεταξύ πέντε και δέκα και το 8,99% από μηδέν έως πέντε». Το άριστα, ασφαλώς, είναι το είκοσι. Ουσιαστικά, περίπου οι μισοί εκ των υποψηφίων στις πανελλαδικές έγραψαν κάτω από τη βάση, έχοντας ξοδέψει άπειρες ώρες από τη ζωή τους και σεβαστά κονδύλια από το οικογενειακό εισόδημα για την προετοιμασία τους!
Η πραγματικότητα το φωνάζει και προσποιούμαστε ότι δεν ακούμε. Η Παιδεία έχει καταρρεύσει πολύ πριν από την οικονομία. Τα αίτια της έλλειψης οικονομικών πόρων στην πατρίδα μας μπορούν να εντοπιστούν στο πνευματικό κραχ που προκάλεσαν οι εγκληματικές πολιτικές αρκετών κυβερνήσεων. Η επιβολή γλωσσικών «μεταρρυθμίσεων» με νόμους ήταν ευθεία επίθεση στο «λειτουργικό σύστημα» των Ελλήνων. Την κατάργηση της καθαρεύουσας και την επιβολή μιας εκδοχής της δημοτικής αλλά και του μονοτονικού δεν τις όρισε ο χρόνος στην κοινωνία αλλά η Βουλή!
Η γλώσσα είναι η καρδιά, η ψυχή και το DNA κάθε έθνους. Είναι η πιο ανεκτίμητη κληρονομιά που μπορεί να αφήσει ένας λαός στο διάβα του. Εκεί έστρεψαν τις αιχμές των νομοθετικών όπλων τους άφρονες και μητραλοίες εκλεγμένοι. Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Προέλασε η αγραμματοσύνη, θριάμβευσε η άγνοια, επιβραβεύτηκε η ημιμάθεια, στέρεψαν οι νόες, αστόχησε ολόκληρη η κοινωνία.
Μια περιήγηση στο Διαδίκτυο και ειδικά στο facebook αρκεί για να καταδείξει το μείζον πρόβλημα άρθρωσης λόγου και τις δυσχέρειες στην επικοινωνία που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι Ελληνες.
Η παρακολούθηση πολλών τηλεοπτικών προγραμμάτων και η ακρόαση ραδιοφωνικών εκπομπών ενδείκνυνται εξίσου για την κατανόηση της μάστιγας του αφελληνισμού που διαλύει τη χώρα.
Ταυτόχρονα, στο Μέγαρο Μαξίμου ηχούν σπαστά ελληνικά…