Συντετριμμένος εμφανίστηκε στην απολογία του ο Ουκρανός οδηγός της νταλίκας στην Εγνατία Οδό
Συντετριμμένος εμφανίστηκε στην απολογία του ο Ουκρανός οδηγός της νταλίκας, η οποία προκάλεσε το θανατηφόρο δυστύχημα με τους δύο νεκρούς στα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης στην Εγνατία Οδό, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι θα προτιμούσε να είχε καεί μαζί με το άτυχο ζευγάρι που απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του!
«Καλύτερα να είχα καεί κι εγώ μαζί τους» είπε χαρακτηριστικά, προτού κριθεί προσωρινά κρατούμενος, με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα. Στη μαραθώνια απολογία του, που διήρκεσε περισσότερες από πέντε ώρες, ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι το e-pass στα διόδια δεν λειτουργούσε και αρνήθηκε ότι παραβίασε το όριο ταχύτητας. Ο συνήγορος του 38χρονου Λάζαρος Κομπουλίδης από την πλευρά του δήλωσε ότι ζητήθηκε και κατατέθηκε το ανακτηθέν βίντεο της Εγνατίας Οδού που δείχνει τι ακριβώς συνέβη πριν από το δυστύχημα.
«Είναι τέτοια η πεποίθησή μας για το συμβάν, που ζητήσαμε εμείς να κατατεθεί τώρα το συγκεκριμένο υλικό στη δικογραφία» τόνισε, συμπληρώνοντας ότι ο εντολέας του, ο οποίος είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών, ζήτησε «συγγνώμη» από την οικογένεια του ηλικιωμένου ζευγαριού Ελλήνων, που είχε έρθει στην Ελλάδα από την Ελβετία όπου διέμενε για τις διακοπές του Πάσχα, καθώς και από εκείνες των τραυματιών. Μίλησε, δε, για στοιχεία που ανατρέπουν τη θεωρία του ανθρώπινου λάθους, καθώς, κατά τα λεγόμενά του, φαίνεται ότι το e-pass δεν λειτουργούσε, σε μια χρονική περίοδο που οι μπάρες έπρεπε να είναι ανοιχτές.
«Yπάρχει ήδη, από την ιδιοκτήτρια εταιρία του φορτηγού, ιχνηλάτηση του φορτηγού καθ’ όλη τη διαδρομή, που δείχνει και αποδεικνύει με πιστοποιημένο πρόγραμμα λογισμικού ότι ο οδηγός δεν παρενέβη το όριο ταχύτητας σε κανένα σημείο της πορείας του από τη Σόφια μέχρι το σημείο του δυστυχήματος» εξήγησε ο κ. Κομπουλίδης, προσθέτοντας ότι, εξαιτίας της μη λειτουργίας του e-pass, τα οχήματα έκαναν όπισθεν στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα, ισχυρίστηκε ότι η νταλίκα κινούνταν με 51 χιλιόμετρα, μόλις ένα λεπτό πριν από το φονικό τροχαίο, με το όριο ταχύτητας στο σημείο να είναι τα 60 χιλιόμετρα, καταλήγοντας ότι ο εντολέας του δεν θα μπορούσε να κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα εξαιτίας της ομίχλης.