Με ταχύτητα… χελώνας επαναλειτούργησαν χθες οι εμπορικές αμαξοστοιχίες στη βόρεια Ελλάδα, καθώς λόγω των σοβαρών προβλημάτων ασφαλείας, δόθηκαν εντολές να κινούνται με ταχύτητα μόλις έξι χιλιομέτρων σε επικίνδυνα σημεία.
Αυτό αποκάλυψε χθες ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας (κεντρική φωτό), ο οποίος δημοσιοποίησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έγγραφο με χθεσινή ημερομηνία για τον περιορισμό της ταχύτητας της αμαξοστοιχίας 41706. Πρόκειται για το τρένο που μετέφερε χθες εμπορεύματα από τη Θεσσαλονίκη προς την Ειδομένη. Το έγγραφο δόθηκε χθες στους μηχανοδηγούς της αμαξοστοιχίας 41706 και περιλάμβανε οδηγίες για περιορισμό της ταχύτητας λόγω των σοβαρών προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Oπως προκύπτει από το έγγραφο, δόθηκε εντολή στους μηχανοδηγούς να κινούνται με μόλις 6 χλμ./ώρα σε σημεία όπου δεν υπάρχει σηματοδότηση. Επίσης, εκλήθησαν να κινούνται με μειωμένη ταχύτητα σε άλλα σημεία, όπου είτε έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος είτε καταγράφεται φθορά των στρωτήρων ή υπάρχουν παρατημένα βαγόνια στο σιδηροδρομικό δίκτυο!
Οι εντολές προς τους μηχανοδηγούς είναι να κινούνται τα τρένα με ταχύτητες μόλις 6, 10, 20, 25, 30 χλμ./ώρα, ενώ σε ελάχιστα σημεία να κινούνται με 50, 60 ή 80 χλμ., με αποτέλεσμα να παρατηρούνται πολύωρες καθυστερήσεις. Για τους ίδιους λόγους, προφανώς, δεν εκτελέστηκαν χθες τα δρομολόγια σε γραμμές στη βόρεια Ελλάδα που είχαν προαναγγελθεί, λόγω των αντιδράσεων των εργαζομένων στα τρένα.
Σχολιάζοντας τις χθεσινές οδηγίες προς τους μηχανοδηγούς, ο κ. Γενηδούνιας ανέφερε στην ανάρτησή του: «Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά, χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην…»