Δεκάδες προβλήματα με το «καλημέρα»
Η τηλεκπαίδευση προκάλεσε ακόμη μία φορά «αλαλούμ», με χιλιάδες μαθητές να αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα στη σύνδεσή τους στα διαδικτυακά μαθήματα, την ώρα που η κυβέρνηση και η υπουργός Παιδείας… πανηγύριζαν για τις «πάνω από 46.000 ψηφιακές τάξεις» που δημιουργήθηκαν με σκοπό να μη χαθούν τα μαθήματα.
Σε μια προσπάθεια να διαφημίσει ακόμη και τώρα την κατά «επιτυχημένη» τηλεκπαίδευση που έφερε στο επίκεντρο η κυβέρνηση με αφορμή την πανδημία, η Νίκη Κεραμέως έκανε μια γεμάτη καμάρι ανακοίνωση στον λογαριασμό της στο twitter, σφυρίζοντας αδιάφορα απέναντι στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν. «Μαθητές και εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν τηλεκπαίδευση από το πρωί σε πάνω από 46.000 ψηφιακές τάξεις, στις περιοχές όπου τα σχολεία είναι κλειστά εξαιτίας της κακοκαιρίας. Τους ευχαριστούμε θερμά, όπως και τους γονείς και τα στελέχη εκπαίδευσης, για την ετοιμότητα και τη συνέπειά τους» ανέφερε στην ανάρτησή της.
Σύμφωνα με καταγγελίες, πολλοί ήταν οι εκπαιδευτικοί που δεν κατάφεραν να φτάσουν στα σχολεία απ’ όπου πραγματοποιούν την τηλεκπαίδευση, δεδομένου ότι δεν είχαν τον κατάλληλο εξοπλισμό στο σπίτι τους, ενώ παρατηρήθηκαν πάρα πολλά προβλήματα στη σύνδεση των μαθητών στις πλατφόρμες. Και όλα αυτά γύρω στις 8 το πρωί, οπότε οι περισσότεροι γονείς βιάζονταν να πάνε στις δουλειές τους ή είχαν μείνει στο σπίτι λόγω της κακοκαιρίας και προσπαθούσαν και οι ίδιοι να συνδεθούν μέσω διαδικτύου.
Από την πλευρά της, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος εξέδωσε δελτίο Τύπου στο οποίο καταγγέλλει την έλλειψη προετοιμασίας εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, εν όψει της κακοκαιρίας.
«Τι θα γίνει με τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δεν διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό και δεν είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν για υπηρεσιακή χρήση, τους συναδέλφους που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό των σχολείων αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν εκεί εξαιτίας των καιρικών φαινομένων; Εγγυάται και καλύπτει το ΥΠΑΙΘ την ασφαλή μετακίνησή τους; Τι θα γίνει με τους γονείς που δεν τυγχάνουν ειδικής άδειας; Ποιος θα κρατήσει τα παιδιά; Πώς θα γίνει τηλεκπαίδευση στις περιοχές που θα υπάρχουν διακοπές ρεύματος κι εκεί που δεν υπάρχει ίντερνετ;» ρωτά η ΔΟΕ.