Ωστόσο, ο τζίρος των πωλήσεων που έκανε η τουρκική εταιρεία παρουσίασε μείωση -4% εξαιτίας της υποτίμησης του ευρώ έναντι του δολαρίου, με το συνολικό οικονομικό μέγεθος να φτάνει στα 2,2 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία ακολουθεί επιθετική πολιτική προώθησης των πωλήσεών της προς τους διεθνείς προορισμούς, ενώ ενισχύει συνεχώς το δίκτυο των πτήσεών της, με νέους προορισμούς. Έτσι, οι προορισμοί των πτήσεών της, αυξήθηκαν από 264 σε 271 κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015. Το αναλυτικό πρόγραμμα πτήσεων της εταιρείας περιλαμβάνει 45 εσωτερικούς και 226 διεθνείς προορισμούς σε 109 χώρες.
Η συνολική μεταφορική ικανότητα της εταιρείας αυξήθηκε κατά 9,4% το πρώτο τρίμηνο του 2015, με τον συνολικό αριθμό των επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 6,5% στα 12,8 εκατ. επιβάτες, έναντι 12 εκατ. επιβατών το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2014.