Σιωπή από την εταιρία ταξί Beat για παραβίαση των κοινοτικών οδηγιών

Σε νομικά κενά και σε τακτικές που έχουν προκαλέσει παρεμβάσεις των Αρχών σε άλλες κοινοτικές χώρες (για διαφορετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες) βασίζεται η λειτουργία της εταιρίας Beat, που έχει αναπτύξει εφαρμογή για την εύρεση και την επιλογή ταξί. Παρά τη στοχοποίηση του προέδρου της πανελλήνιας ομοσπονδίας των ταξί Θύμιου Λυμπερόπουλου, η διοίκηση και οι μέτοχοι της Beat (που ανήκει πλέον στον γερμανικό όμιλο της Daimler) δεν έχουν απαντήσει ούτε για την παραβίαση της νομοθεσίας που αφορά τη μίσθωση ταξί με διαφορετικό κόμιστρο ούτε για την παραβίαση των αυστηρών κοινοτικών οδηγιών που αφορούν την «είσπραξη για λογαριασμό τρίτων».

Ούτε έχει διευκρινίσει μέχρι σήμερα αν, όταν πληρώνει ένας πελάτης της Beat με τη γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικών πληρωμών Paypal, τα χρήματα κατατίθενται σε λογαριασμό Ελλάδας ή Βρετανίας, όπου εδρεύει η μητρική της εταιρία. H Beat είναι στην ουσία υποκατάστημα της συγκεκριμένης βρετανικής επιχείρησης, η οποία με τη σειρά της ελέγχεται από τους Γερμανούς.

Επίσης, η εταιρία «εισπράττει έναντι τρίτων», κάτι το οποίο μπορεί να κάνει «μόνο ένα ίδρυμα πληρωμών ή ηλεκτρονικού χρήματος ή πιστώσεων» με βάση τις κοινοτικές οδηγίες για τις πληρωμές και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Μάλιστα, ενώ η πιστωτική κάρτα του πελάτη της Beat χρεώνεται και τα χρήματα εισπράττονται σε λογαριασμό της εταιρίας, ουδέποτε δίνει απόδειξη! Την απόδειξη τη δίνει ο οδηγός ταξί. Ούτε σε αυτό θεώρησε καλό να απαντήσει ο επικεφαλής της εταιρίας Νίκος Δρανδάκης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα