Ολα δείχνουν ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου, όταν πίεσε ο πρωθυπουργός να γίνουν εγκαίνια
Ποιος είπε ότι αποκαταστάθηκαν η τάξη και η κυκλοφορία στο μετρό Θεσσαλονίκης, ύστερα από εκείνη την πανευρωπαϊκή «πρωτιά» να κατεβάσουν τους επιβάτες στα μπετά της αποβάθρας, λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης του συρμού, το προπερασμένο Σάββατο; Το βράδυ της Κυριακής, όταν και η μεταφορά ήταν δωρεάν (Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, έως το τέλος του χρόνου), «κόλλησε» ο συρμός στον σταθμό Σιντριβανίου, κατέβασαν τους επιβάτες εκεί και τους οδήγησαν να πάρουν τρένο από την απέναντι πλευρά, ενώ αυτή η βλάβη οδήγησε σε καθυστέρηση μισής ώρας μέχρι να αποκατασταθεί.
Δεύτερο συμβάν με ακινητοποιημένο συρμό μέσα σε ένα 24ωρο συνέβη χθες το μεσημέρι, στον σταθμό Νέας Ελβετίας. Αυτό οδήγησε σε… αδιαχώρητο για τουλάχιστον μισή ώρα στους κεντρικούς σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, με τους επιβάτες να περιμένουν αρκετή ώρα μέχρι να καταφέρουν να επιβιβαστούν σε συρμό. Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες στις 14.10, ένας από τους συρμούς ακινητοποιήθηκε για αρκετή ώρα σε σταθμό της Τροχιάς 1, όταν μεγάλος όγκος επιβατών μπήκε στα βαγόνια φρακάροντάς τα, με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του μετρό.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, λόγω του αυξημένου όγκου των επιβατών εντός των βαγονιών, ορισμένοι συρμοί αναγκάστηκαν να μην πραγματοποιούν στάσεις σε σταθμούς με πολύ κόσμο. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν μέσω ανακοίνωσης από τα μεγάφωνα ότι ο διερχόμενος συρμός δεν θα πραγματοποιήσει στάση. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε έπειτα από μισή ώρα περίπου. Ολα αυτά δείχνουν ότι το μετρό μάλλον θα έπρεπε να λειτουργήσει αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου, όταν πίεσε ο πρωθυπουργός να γίνουν εγκαίνια για να φανεί συνεπής στην υπόσχεση που έδωσε (τρεις φορές εκτέθηκε τα προηγούμενα χρόνια), τη στιγμή που συνεργάτες του, υφυπουργοί, αλλά και τεχνικοί υποστήριζαν ότι έπρεπε να γίνουν δοκιμές τουλάχιστον ενός μηνός και μετά να δοθεί στην κυκλοφορία το μετρό.
Αυτό δεν έγινε, και τώρα «πληρώνουν» οι Θεσσαλονικείς και οι επιβάτες του μετρό αυτή τη μισαλλοδοξία να γίνουν τα εγκαίνια στην ημερομηνία κατά την οποία τελικά, όπως αποδεικνύεται, δεν ήταν έτοιμο το συγκοινωνιακό μέσο που θα έλυνε το πρόβλημα της πόλης – και τώρα φαίνεται ότι το επιμήκυνε! Ενα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο του μετρό είναι οι χαμηλές πλέον ταχύτητες, τις οποίες παρατηρούν όσοι μπαίνουν για να κάνουν τη διαδρομή των 9,5 χιλιομέτρων περίπου, κάτι που σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι φοβούνται να αυξήσουν ταχύτητα για λόγους που δεν θα εξηγήσουν ποτέ δημόσια. Ωστόσο, η ολοκλήρωση της διαδρομής δεν γίνεται πλέον σε 18 λεπτά, όπως είχε προαναγγελθεί.