Ένταση πάλι χθες λόγω του «γαλάζιου» μπλόκου στην κλήση του τέως προέδρου των μηχανοδηγών Κ. Γενιδούνια, για τον οποίο επέμενε η αντιπολίτευση
Δεν έχουν τέλος οι παλινωδίες στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, η οποία αποδεικνύεται συνεχώς κατώτερη των περιστάσεων, με τις κοκορομαχίες και τις ανούσιες εντάσεις να δίνουν και να παίρνουν. Το φιτίλι άναψε αυτή τη φορά λόγω του «γαλάζιου» μπλόκου στην κλήση των μαρτύρων, με την αντιπολίτευση να επιμένει στο αίτημα κλήσης του τέως προέδρου των μηχανοδηγών Κώστα Γενιδούνια και τον πρόεδρο της εξεταστικής Δημήτρη Μαρκόπουλο να σχολιάζει πως «η αντιπολίτευση υπερασπίζεται το δεξί χέρι του Καποτόρτο. Είναι στο payroll του Καποτόρτο ο Γενιδούνιας».
Απαντώντας ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κόκκαλης κατήγγειλε πως η Ν.Δ. «φοβάται» να έρθει στη Βουλή ο πρώην συνδικαλιστής λόγω όσων θα πει εις βάρος του Κώστα Καραμανλή. «Τον λαϊκισμό σου φοβάμαι. Δεν περνάει σε μένα αυτό. Γιατί τους επιτρέπετε να λαϊκίζουν, κύριε πρόεδρε; Αφήνεις τον Κόκκαλη να κάνει σόου και θέατρο εδώ μέσα» φώναξε ο εισηγητής της Ν.Δ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης, με τον Βασίλη Κόκκαλη να του απαντά: «Ηρέμησε, κύριε Τσαβδαρίδη, λίγο». Η ένταση πάντως είχε και… σίκουελ, με τη Μιλένα Αποστολάκη (ΠΑΣΟΚ) να έρχεται σε αντιπαράθεση με τον Μακάριο Λαζαρίδη (Ν.Δ.).
«Οταν μιλάτε για payroll, εννοείτε υπόγειες διαδρομές» είπε αρχικώς η βουλευτής, με τον Μακάριο Λαζαρίδη να σχολιάζει «ξέρετε καλά εσείς από payroll…» και τη Μιλένα Αποστολάκη να απαντά: «Κι εσείς στη Ν.Δ. ξέρετε από τραμπουκισμούς. Το χέρι αυτό στη γυναίκα σας και την κόρη σας, όχι σε μένα!». Από εκεί και πέρα, αφότου έκλεισε ο κύκλος έντασης, η εξεταστική συνέχισε με την κλήση των μαρτύρων, με τον εμπειρογνώμονα Γιάννη Χαλκιά, που μετείχε στην ειδική επιτροπή Γεραπετρίτη, να κάνει λόγο για θανάσιμα λάθη τόσο από τον σταθμάρχη όσο και από τους μηχανοδηγούς, αλλά και για συνολική ευθύνη της Πολιτείας για τους χειρισμούς στον σιδηρόδρομο.
Ιδίως όσον αφορά τον μοιραίο σταθμάρχη, χαρακτήρισε προδήλως παράνομη τη μετάταξή του. Μάλιστα, ο μάρτυρας, όπως άλλωστε και οι δύο εμπειρογνώμονες που είχαν προηγηθεί, υποστήριξε πως, εάν είχε εγκατασταθεί το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών ETCS το δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί, καθώς θα ακινητοποιούνταν ο συρμός. Σημειωτέον πως 29 συγγενείς των θυμάτων υπέβαλαν αίτημα ώστε η εξεταστική να διακόψει τις συνεδριάσεις της μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της ανάκρισης από τον εφέτη ανακριτή της Λάρισας.