Εμπειρογνώμονες θα κάνουν αυτοψία στον τόπο του δυστυχήματος και θα ελέγξουν τη μοτοσικλέτα του 66χρονου
Περίεργες συμπτώσεις που προκαλούν εύλογες απορίες αναδεικνύει ο τραγικός θάνατος του διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Χρυσάγη, ο οποίος σκοτώθηκε ακαριαία όταν η μηχανή «φάντασμα» που οδηγούσε, με κατεύθυνση προς Σούνιο, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και συγκρούστηκε με διερχόμενο αυτοκίνητο στο 38ο χιλιόμετρο της παραλιακής Αθηνών – Σουνίου, στο Λαγονήσι!
Το φοβερό τροχαίο, το οποίο συνέβη σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία η κοινή γνώμη προσπαθεί ακόμη να συνέλθει από το σοκ του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, έγινε στις 13.55 χθες, όταν ο 66χρονος «τροχονόμος» του ΟΣΕ δοκίμασε να κάνει προσπέραση με τη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα που οδηγούσε. Για λόγους που ακόμη ερευνώνται, ο άτυχος διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ έχασε τον έλεγχο και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα, όπου εκείνη ακριβώς τη στιγμή ερχόταν ένα λευκό βαν. Ο 66χρονος έκανε ελιγμό για να το αποφύγει, όμως η μηχανή του χτύπησε στο πίσω μέρος του βαν και, προτού προλάβει να αντιδράσει κανείς, προσέκρουσε μετωπικά με αυτοκίνητο που ακολουθούσε, με συνέπεια ο ίδιος να εκσφενδονιστεί στον αέρα και να προσγειωθεί στο έδαφος, βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο, και να τραυματιστούν οι οδηγοί του βαν και του Ι.Χ. αυτοκινήτου, ο ένας εξ αυτών σοβαρά και ο άλλος πιο ελαφρά. Ενδεικτικό τού πόσο σφοδρή ήταν η σύγκρουση είναι το γεγονός ότι το λευκό βαν βγήκε εκτός πορείας και έπεσε στα βράχια!
Εκτός από τη δεδομένη χρονική στιγμή κατά την οποία συνέβη το τροχαίο (σ.σ.: σήμερα συμπληρώνεται ακριβώς ένας μήνας από την τραγωδία των Τεμπών!), υπάρχουν ακόμα περίεργες συμπτώσεις. Η πρώτη έχει να κάνει με το γεγονός ότι το τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον Κωνσταντίνο Χρυσάγη συνέβη προτού ο ίδιος κληθεί, λόγω της ιδιότητάς του, να καταθέσει στις δικαστικές Αρχές για τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων στη «ματωμένη» κοιλάδα των Τεμπών! Να σημειωθεί ότι ο 66χρονος υπήρξε επί χρόνια προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας και Διαχείρισης Χωρητικότητας, που είχε υπό την ευθύνη της τον έλεγχο και την επιθεώρηση εφαρμογής προγραμμάτων δρομολογίων, τον έλεγχο για την εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας, των προτύπων κυκλοφορίας και των σχεδίων έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, στις αρμοδιότητες της εν λόγω διεύθυνσης περιλαμβάνονταν η διαχείριση και η εποπτεία λειτουργίας των σταθμών, καθώς και η διαχείριση και η εποπτεία του προσωπικού ασφαλείας. Τέλος, ήταν επιφορτισμένος με την άμεση επίβλεψη των κέντρων τηλεδιοίκησης, αλλά και με τον συντονισμό, τη διαχείριση, την καταγραφή πληροφοριών που σχετίζονται με την κυκλοφορία, τη χρήση του δικτύου και την κίνηση των αμαξοστοιχιών. Συνεπώς, ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης είχε να εισφέρει πολλά και σημαντικά στοιχεία στην υπό εξέλιξη δικαστική έρευνα!
Η δεύτερη σύμπτωση αφορά το γεγονός ότι ο 66χρονος συμμετείχε σε πλήθος υπηρεσιακών επιτροπών που είχαν διερευνήσει πρόσφατα και παλαιότερα σιδηροδρομικά συμβάντα, όπως το δυστύχημα στο Αδενδρο και η σύγκρουση αμαξοστοιχιών έξω από τη Λιβαδειά, κατά τη διάρκεια του χιονιά του Ιανουαρίου του 2022. Επίσης, ο 66χρονος υπήρξε προϊστάμενος του 63χρονου επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου, ο οποίος πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και ήταν υπεύθυνος για τον 59χρονο σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος παρέσυρε στον θάνατο 57 ανθρώπους!
Σε μια προσπάθεια να πέσει φως στις μυστηριώδεις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του ο άτυχος διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ειδικοί εμπειρογνώμονες θα κάνουν αυτοψία στον τόπο του δυστυχήματος και θα ελέγξουν τη μοτοσικλέτα του 66χρονου, ο οποίος περιγράφεται ως ιδιαίτερα ήρεμος και προσεκτικός οδηγός. Παράλληλα, το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής, που διενεργεί προανάκριση για το τροχαίο δυστύχημα, θα εξετάσει το υλικό από τις κάμερες που είναι εγκατεστημένες στο μήκος της διαδρομής που ακολούθησε η μηχανή του αδικοχαμένου διευθυντή Κυκλοφορίας, ο οποίος επρόκειτο σύντομα να συνταξιοδοτηθεί, αλλά δεν πρόλαβε.