● Ο Κώστας Καραμανλής τζούνιορ, αυτός που δεν βλέπει κάποιον λόγο να μην πολιτευτεί στις εκλογές (τα φέρετρα των νέων δεν του κόβουν τη θέα προς την κάλπη), έλεγε στη Βουλή λίγες ημέρες πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα:
● «Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα. […] Εμείς δεν αφήνουμε μία ιδιωτική εταιρία, όπως η Hellenic Train, να αποφασίζει μόνη της. Διότι όταν της δίνουμε χρήματα, όπως κάνουμε και με τον Οδοντωτό στα Καλάβρυτα και με το ιστορικό τρένο στην Αρχαία Ολυμπία, ελέγχουμε πλήρως πολλά ζητήματα που αφορούν αυτό το δρομολόγιο».
● Στις 13 Δεκεμβρίου 2022, ο ίδιος άνθρωπος δήλωνε ότι «αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα βρίσκονται σε εξέλιξη γύρω στα 125 πρότζεκτ ιδιωτικών και δημοσίων έργων, που, σύμφωνα με τα στοιχεία, ξεπερνάνε τα 40 δισ. ευρώ. Μόνο στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε έχουμε σχεδιάσει και έχουμε ξεκινήσει και υλοποιούμε έργα της τάξεως των 13 δισ. ευρώ».
● Κι ο τραγικός θάνατος τόσων νέων ανθρώπων, τελικά, ένα δημόσιο έργο ήταν με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα – μια σύμπραξη θανάτου.
π