Είναι εθνική επιταγή να επιστρέψουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα (και όχι τα… ελγίνεια μάρμαρα, όπως επιμένουν να λένε οι ανελλήνιστοι), αλλά είναι επίσης απόλυτη προτεραιότητα του κράτους να φυλάσσει τους αρχαιολογικούς θησαυρούς μας, όπως ακριβώς αρμόζει σ’ έναν λαό που κατάγεται από τους παγκόσμιους πρωταθλητές του πνεύματος και της πολεμικής αρετής.
Η θλιβερή αλήθεια είναι ότι το υπουργείο Πολιτισμού εδώ και αρκετά χρόνια υπάρχει μόνο όσον αφορά την… ταμπέλα και τις σφραγίδες του αλλά και ό,τι έχει να κάνει με τη μισθοδοσία του προσωπικού και τις επιχορηγήσεις που λαμβάνουν μερικοί τραγουδιστές, θίασοι και καλλιτέχνες. Το τελευταίο πράγμα για το οποίο νοιάζεται αληθινά αυτό το υπουργείο είναι οι αρχαιολογικοί θησαυροί μας και η ανάδειξη των αξιών και του πνεύματος των ανθρώπων που μας τα κατέλιπαν.
Απόδειξη για τα παραπάνω είναι τα δισεκατομμύρια ευρώ που έχουν δαπανηθεί από το εν λόγω υπουργείο για… φρου φρου κι αρώματα (Πολιτιστική Ολυμπιάδα και «Θεσσαλονίκη Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 1997» επί Βαγγέλη Βενιζέλου), αλλά και η πλημμέλεια στη φύλαξη χώρων, όπως η Ακρόπολις των Αθηνών!
Η «δημοκρατία» έγραψε χθες σε πρωτοσέλιδο θέμα της για «Γύρισμα-ντροπή από κανάλι της Αργεντινής που μπούκαρε χωρίς άδεια στην Ακρόπολη». Μεταξύ άλλων, στο άρθρο της εφημερίδας μας αναφέρονταν τα εξής: «Αδεια για να ανέβουν στον Παρθενώνα δεν πήραν από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, ωστόσο αυτό δεν τους απέτρεψε από το να κάνουν κανονικά τα προγραμματισμένα τους γυρίσματα!
Ο λόγος για την εκπομπή της αργεντίνικης τηλεόρασης “Por el Mundo”, η οποία χωρίς να έχει αποσπάσει την πολυπόθητη άδεια για την πραγματοποίηση γυρισμάτων στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης έστησε κανονικά κάμερες στον αρχαιολογικό χώρο, χωρίς να τους πάρει είδηση κανείς!»
Οποιος θέλει μπορεί να πάει όπου θέλει και να κάνει ό,τι θέλει – ακόμα και στην Ακρόπολη των Αθηνών. Αυτό συμβαίνει επειδή ουδείς πολιτικός είχε ή έχει πάρει στα σοβαρά την αποστολή του να αναδείξει και να προστατεύει την ιερή ελληνική παράδοση.