Πολλές οι δυσλειτουργίες και τα προβλήματα στη χώρα, αλλά ο τομέας της Παιδείας ξεχωρίζει, καταρρίπτοντας το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο. Αν και η παρούσα κυβέρνηση δεν φημίζεται για τις… επιτυχίες της, οι επιδόσεις του κ. Γαβρόγλου στον χειρισμό των υποθέσεων του πιο κρίσιμου τομέα του δημόσιου βίου είναι μακράν οι χειρότερες από εκείνες που έχουν επιδείξει οι συνάδελφοί του στα δικά τους χαρτοφυλάκια!
Η ατζέντα, την οποία προωθεί ο κ. Γαβρόγλου, είναι η ακριβώς αντίθετη από εκείνη που χρειάζεται η Ελλάδα για να διορθώσει τα κακώς κείμενα στη δημόσια εκπαίδευση, να διαμορφώσει ισχυρό και καλό χαρακτήρα στους μαθητές και να συμβάλει στη νοηματοδότηση του βίου των νέων ανθρώπων.
Η εχθρότητα που επιδεικνύει ο κ. Γαβρόγλου στην ιδέα της αριστείας αλλά και στο σύνολο των αξιών που ωθούν μια κοινωνία προς τα άνω είναι ίση με εκείνη του κ. Μπαλτά, που κήρυξε την ανάγκη κατάργησης των θετικών διακρίσεων προς όφελος όσων το αξίζουν. Δεν έχει περάσει, άλλωστε, πολύς καιρός από τότε που ακούστηκε το περιβόητο «η αριστεία είναι ρετσινιά».
Μόνο ως κακόγουστο αστείο ή ως μια αξιοθρήνητη και πλήρως αποδοκιμαστέα πρωτοβουλία μπορεί να χαρακτηριστεί η απόφαση να… κληρώνεται το ιερό σύμβολό μας, η σημαία μας, για τις παρελάσεις των εθνικών εορτών μας. Η ελληνική κοινωνία άκουσε έκπληκτη ένα νέο που θα μπορούσε να προκαλέσει θυμηδία – αν αφορούσε άλλη χώρα. Με Προεδρικό Διάταγμα αποφασίστηκε στην έκτη τάξη του δημοτικού να κληρώνεται ο πιο τυχερός για να γίνεται σημαιοφόρος και όχι όποιος έχει τους καλύτερους βαθμούς και επιδόσεις! Είναι όνειδος για όλους μας να μπαίνει η σημαία μας στον κλήρο.
Ανησυχία προκάλεσε και η είδηση που δημοσίευσε η «δημοκρατία» για τη δρομολογημένη ίδρυση και λειτουργία μειονοτικών νηπιαγωγείων και την εισαγωγή της τουρκικής (ως «μητρική» γλώσσα) σε έξι νηπιαγωγεία της Θράκης!
Είναι ηλίου φαεινότερον το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει στο πολύπαθο υπουργείο Παιδείας, το οποίο δεν μπορεί να περιμένει επ’ αόριστον τη λύση του.