«Στις αρχές του 2011, Ελληνες πλοιοκτήτες έλεγχαν περίπου το 16,2% του συνολικού μεριδίου της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας – ποσοστό ρεκόρ, το οποίο ισούται με περισσότερους από 202.000.000 dwt (dead weight tonnage – τόνοι νεκρού βάρους)». Αυτό αναφέρεται στην πρόσφατα δημοσιευθείσα έκθεση της UNCTAD, της Διάσκεψης για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη του ΟΗΕ, η οποία αναφέρεται στις εξελίξεις στον κλάδο της εμπορικής ναυτιλίας. Στη συνέχεια της έκθεσης διαβάζουμε ότι των Ελλήνων πλοιοκτητών έπονται σε τονάζ και ισχύ οι Ιάπωνες (με 15,8%), οι Γερμανοί (9,2%) και οι Κινέζοι (8,6%).
Τα εντυπωσιακά στατιστικά του ΟΗΕ αλλά και άλλων οργανισμών για τις επιδόσεις των Ελλήνων στην εμπορική ναυτιλία εξοργίζουν διπλά όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στη χώρα μας. Υποτίθεται ότι ο θίασος Παπανδρέου «έψαχνε» λεφτά για την Ελλάδα την ίδια στιγμή που καταργούσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας!
Ο εσμός των ανθρώπων που έκλεψε το υστέρημα του χαμηλοσυνταξιούχου και έκοψε χρήματα από την Υγεία και έκανε περικοπές στην Παιδεία κλείνοντας σχολεία κυριολεκτικά απέτρεψε τους κυρίαρχους των θαλασσών να βοηθήσουν την πατρίδα τους! Ταυτόχρονα, οι παπαγάλοι του ΠΑΣΟΚ αναμασούσαν με αυταρέσκεια τα φληναφήματα του Γιώργου Παπανδρέου περί «πράσινης ανάπτυξης».
Η εξήγηση για το εχθρικό πνεύμα αντιμετώπισης των Ελλήνων πλοιοκτητών από το κράτος είναι σχετικά εύκολη. Αφενός η εγκληματική ομάδα του Μνημονίου, με την αρωγή ουκ ολίγων αφελών, εκτελεί πρόγραμμα διάλυσης της χώρας και, αφετέρου, δεν θέλει να σχετίζεται ή να διαλέγεται με ανεξάρτητους επιχειρηματίες που δεν θα ζητιανέψουν και θα «λαδώσουν» για προγράμματα, έργα και συμβόλαια με κρατική χρηματοδότηση.
Η στροφή, ωστόσο, στο μέγα κράτος της θάλασσας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη της χώρας.