Μια χαμένη βαλίτσα έβαλε… φωτιά στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης της μεγάλης γερμανικής αεροπορικής εταιρίας Lufthansa, όταν ο απογοητευμένος κάτοχός της αποφάσισε να κοινοποιήσει εκεί την περιπέτειά του. Μόνο που ο αγανακτισμένος ιδιοκτήτης της βαλίτσας είναι Ελληνας και η «κραυγή» αγωνίας του ενάντια στη γερμανική εταιρία δεν άργησε να πυροδοτήσει, μεταξύ σοβαρού και αστείου, πόλεμο καυστικών σχολίων κατά της εταιρίας από Ελληνες κυρίως χρήστες που έσπευσαν να σταθούν στο πλευρό του οργισμένου επιβάτη.
«Δεκαπέντε μέρες καθυστέρηση, στείλτε σας παρακαλώ τη βαλίτσα μου στην Αθήνα με την επόμενη πτήση!» γράφει ο Κίμων Λ., ο οποίος, αφού είδε κι απόειδε, αποφάσισε να ανεβάσει μια φωτογραφία της βαλίτσας του στη σελίδα της εταιρίας, επισημαίνοντας τον αριθμό της πτήσης του. Σίγουρα όμως ο δυσαρεστημένος πελάτης της Lufthansa δεν φανταζόταν το πανδαιμόνιο περιπαιχτικών σχολίων που ακολούθησε από άλλους χρήστες, οι οποίοι απέδειξαν περίτρανα ότι οι Ελληνες της κρίσης μπορεί να έχουν χάσει πολλά, όχι όμως και το χιούμορ τους.
«Μήπως στη βαλίτσα είχε και κάνα USB stick?» ρωτάει κάποιος, ενώ άλλος σχολιάζει: «Πρώτα μας παίρνουν τις βαλίτσες, μετά θα μας πάρουν τον Παρθενώνα». «Τα νούμερα των δημοσκοπήσεων της Μαντάμ Μέρκελ (sic) θα εμφανιστούν μειωμένα έπειτα από αυτό το διπλωματικό φιάσκο» γράφει ακόμα ένας Ελληνας χρήστης, ενώ άλλος δεν διστάζει να προχωρήσει: «Οταν εμείς είχαμε βαλίτσες, εσείς ήσασταν στα δέντρα». Στην ίδια σκωπτική διάθεση και το σχόλιο: «Το μετρό στην Ελλάδα απεργεί αύριο σε ένδειξη συμπαράστασης προς τον Κίμωνα Λογοθέτη για τη χαμένη βαλίτσα του και για όλες τις βαλίτσες που θα χαθούν στο μέλλον από την εταιρία», ενώ άλλος χρήστης λέει: «Μπορεί να παίρνετε τις βαλίτσες μας, αλλά δεν θα πάρετε ποτέ τον πολιτισμό και την ιστορία μας».
Βλέποντας τους Ελληνες να διασκεδάζουν στη σελίδα της, η εταιρία παρενέβη μέσω των διαχειριστών του κοινωνικού δικτύου της αναφέροντας στον εξοργισμένο ιδιοκτήτη ότι ήδη το αίτημά του έχει προωθηθεί αρμοδίως, αφού η δική τους ομάδα δεν ευθύνεται για τον εντοπισμό των αποσκευών. Δεν παρέλειψαν ωστόσο να τον ενημερώσουν ότι, αν επιθυμεί να συνεχίσει αυτή τη συζήτηση δημόσια, θα πρέπει να σέβεται τους κανόνες του διαδικτύου.
Τελικά, η περιπέτεια της βαλίτσας και κυρίως του ιδιοκτήτη της είχε αίσιο τέλος, γεγονός που φρόντισαν να αναφέρουν και στη σελίδα της εταιρίας οι υπεύθυνοι διαχείρισής της, ωστόσο η «εθνική ομάδα» υποστήριξης του Κίμωνα είχε ήδη τιμήσει την ευκαιρία να διακωμωδήσει την κατάσταση με τον πιο γλαφυρό τρόπο. Μάλιστα, το περιστατικό ξεπέρασε τα… σύνορα του facebook, όπου είχε δημοσιοποιηθεί, και εξαπλώθηκε και στο twitter, με τους χρήστες να επιδίδονται σε εξίσου επιτυχημένα χιουμοριστικά σχόλια.
Χρυσάνθη Λαμπροπούλου