«Ναι» στα Ι.Χ. με πετρέλαιο και σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη εξετάζει η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος. Σε μια στιγμή που οι πωλήσεις αυτοκινήτων, λόγω ύφεσης, παρουσιάζουν κατακόρυφη πτώση, της τάξεως του 40%, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου δημοσιοποιεί την πρόθεσή του να επιτρέψει Ι.Χ. με πετρέλαιο στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.

Πρόκειται για μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, κυρίως από περιβαλλοντικές οργανώσεις, καθώς υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες που χρησιμοποιούν πετρέλαιο (ντίζελ) είναι πολύ πιο ρυπογόνοι από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες. Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν ότι οι νέοι κινητήρες πετρελαίου σέβονται πολύ περισσότερο το περιβάλλον, άρα ρυπαίνουν λιγότερο. Μάλιστα, σημειώνουν ότι όσοι χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες γλιτώνουν χρήματα από τη συντήρηση, λόγω αραιής συχνότητας σέρβις, σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες.

Ενα αυτοκίνητο με ντίζελ κινητήρα είναι κατά μέσον όρο 10%-15% πιο ακριβό από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, γεγονός που είναι αποτρεπτικό για την αγορά του, ειδικά σε περίοδο κρίσης. Από την άλλη, όμως, το ντίζελ είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη (1,40 ευρώ το λίτρο, από 1,60 που στοιχίζει η βενζίνη) και άρα συμφέρει, σε μια εποχή που οι τιμές της απλής και της αμόλυβδης βενζίνης κινούνται συνεχώς ανοδικά.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα